Obchodní podmínky
Úvodní ustanovení Tento reklamační řád upravuje postup při reklamaci zboží zakoupeného prostřednictvím internetového obchodu Skřítkova Povidla (provozovatel: Petr Kristek, IČO: 63050641, se sídlem Vražné 198, 74234). Reklamační řád je součástí obchodních podmínek a zákazník je s ním seznámen při uzavření kupní smlouvy.
Základní podmínky pro uplatnění reklamace
- Zákazník má právo na uplatnění reklamace v případě, že zakoupené zboží vykazuje vadu, kterou měl při převzetí zboží, nebo se vada projevila v záruční době.
- Záruka na zboží je standardně 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. U zboží, které má omezenou trvanlivost, je záruka specifikována u jednotlivých produktů.
- Reklamaci je možné uplatnit pouze na výrobní vady nebo vady, které nelze přičíst na vrub nesprávného užívání.
Postup při reklamaci: Pro uplatnění reklamace nás prosím kontaktujte na emailové adrese kristajda@seznam.cz nebo telefonním čísle 604211639 a poskytněte následující informace:
- číslo objednávky,
- popis vady reklamovaného zboží,
- fotografie vady (pokud je to možné),
- datum zakoupení a doručení zboží,
- vaše kontaktní údaje.
V případě, že reklamace bude zaslána poštou, přiložte kopii dokladu o koupi a vyplněný formulář pro reklamaci (formulář je k dispozici na vyžádání).
Vyřízení reklamace
- Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 kalendářních dnů od jejího uplatnění, pokud se nejedná o složitý případ, kdy lhůta může být prodloužena. O prodloužení lhůty budete informováni.
- V případě uznání reklamace máte právo na:
- opravu vadného zboží,
- výměnu zboží za nové,
- vrácení peněz.
- Pokud je reklamace zamítnuta, zákazník bude informován o důvodech zamítnutí.
Výjimky z reklamace Reklamace nebude uznána v následujících případech:
- Vada vznikla nesprávným použitím, nešetrným zacházením nebo zanedbáním péče o zboží (např. poškození zboží při nesprávné manipulaci, nesprávné skladování apod.).
- Zboží bylo poškozeno v důsledku vyšší moci (např. povětrnostní podmínky, živly).
- Zboží bylo používáno v rozporu s návodem k použití.
- U produktů, které mají omezenou trvanlivost, nemůže být reklamována vada způsobená prošlou lhůtou nebo špatnými podmínkami skladování po zakoupení.
Způsob vyřízení reklamace
- V případě, že je reklamace uznána, zákazník bude informován o způsobu vyřízení reklamace (oprava, výměna nebo vrácení peněz).
- O vyřízení reklamace bude zákazník informován telefonicky nebo emailem.
Náklady na reklamační řízení
- Pokud bude reklamace uznána, veškeré náklady spojené s vrácením vadného zboží a zasláním opraveného nebo vyměněného zboží hradí Skřítkova Povidla.
- V případě neoprávněné reklamace, kdy se prokáže, že vada není způsobena výrobní chybou, hradí náklady na zaslání zboží zpět zákazník.
Kontakt pro reklamace V případě potřeby reklamace nás prosím kontaktujte na:
- Email: kristajda@seznam.cz
- Telefon: 604211639
- Sídlo: Vražné 198, 744 01, Česká republika
Obchodní podmínky
Právo na odstoupení od smlouvy
Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Lhůta pro odstoupení začíná běžet dnem následujícím po dni převzetí zboží.Lhůta pro vrácení zboží
Po oznámení odstoupení od smlouvy je kupující povinen vrátit zboží prodávajícímu do 14 dní od odstoupení. Lhůta je považována za dodrženou, pokud je zboží předáno k přepravě nejpozději v poslední den této lhůty.Stav vraceného zboží
Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez známek opotřebení a v původním obalu, pokud je to možné. Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání se zbožím jiným způsobem, než je nutné k seznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.Vrácení peněžních prostředků
Prodávající vrátí kupujícímu všechny platby, které od něho přijal, včetně nákladů na dodání (s výjimkou dodatečných nákladů vzniklých v důsledku kupujícím zvoleného způsobu dodání, který není nejlevnějším nabízeným způsobem) do [NAPŘ. 14 dnů] od obdržení vráceného zboží.