Obchodní podmínky

  1. Úvodní ustanovení Tento reklamační řád upravuje postup při reklamaci zboží zakoupeného prostřednictvím internetového obchodu Skřítkova Povidla (provozovatel: Petr Kristek, IČO: 63050641, se sídlem Vražné 198, 74234). Reklamační řád je součástí obchodních podmínek a zákazník je s ním seznámen při uzavření kupní smlouvy.

  2. Základní podmínky pro uplatnění reklamace

    • Zákazník má právo na uplatnění reklamace v případě, že zakoupené zboží vykazuje vadu, kterou měl při převzetí zboží, nebo se vada projevila v záruční době.
    • Záruka na zboží je standardně 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. U zboží, které má omezenou trvanlivost, je záruka specifikována u jednotlivých produktů.
    • Reklamaci je možné uplatnit pouze na výrobní vady nebo vady, které nelze přičíst na vrub nesprávného užívání.
  3. Postup při reklamaci: Pro uplatnění reklamace nás prosím kontaktujte na emailové adrese kristajda@seznam.cz nebo telefonním čísle 604211639 a poskytněte následující informace:

    • číslo objednávky,
    • popis vady reklamovaného zboží,
    • fotografie vady (pokud je to možné),
    • datum zakoupení a doručení zboží,
    • vaše kontaktní údaje.

    V případě, že reklamace bude zaslána poštou, přiložte kopii dokladu o koupi a vyplněný formulář pro reklamaci (formulář je k dispozici na vyžádání).

  4. Vyřízení reklamace

    • Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 kalendářních dnů od jejího uplatnění, pokud se nejedná o složitý případ, kdy lhůta může být prodloužena. O prodloužení lhůty budete informováni.
    • V případě uznání reklamace máte právo na:
      • opravu vadného zboží,
      • výměnu zboží za nové,
      • vrácení peněz.
    • Pokud je reklamace zamítnuta, zákazník bude informován o důvodech zamítnutí.
  5. Výjimky z reklamace Reklamace nebude uznána v následujících případech:

    • Vada vznikla nesprávným použitím, nešetrným zacházením nebo zanedbáním péče o zboží (např. poškození zboží při nesprávné manipulaci, nesprávné skladování apod.).
    • Zboží bylo poškozeno v důsledku vyšší moci (např. povětrnostní podmínky, živly).
    • Zboží bylo používáno v rozporu s návodem k použití.
    • U produktů, které mají omezenou trvanlivost, nemůže být reklamována vada způsobená prošlou lhůtou nebo špatnými podmínkami skladování po zakoupení.
  6. Způsob vyřízení reklamace

    • V případě, že je reklamace uznána, zákazník bude informován o způsobu vyřízení reklamace (oprava, výměna nebo vrácení peněz).
    • O vyřízení reklamace bude zákazník informován telefonicky nebo emailem.
  7. Náklady na reklamační řízení

    • Pokud bude reklamace uznána, veškeré náklady spojené s vrácením vadného zboží a zasláním opraveného nebo vyměněného zboží hradí Skřítkova Povidla.
    • V případě neoprávněné reklamace, kdy se prokáže, že vada není způsobena výrobní chybou, hradí náklady na zaslání zboží zpět zákazník.
  8. Kontakt pro reklamace V případě potřeby reklamace nás prosím kontaktujte na:

    • Email: kristajda@seznam.cz
    • Telefon: 604211639
    • Sídlo: Vražné 198, 744 01, Česká republika
  9. Obchodní podmínky

    1.  Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují podmínky nákupu a dodání zboží zakoupeného v internetovém obchodě Skřítkova Povidla, který provozuje Petr Kristek, IČ: 63050641, se sídlem Vražné 198, 74234, Česká republika (dále jen „Provozovatel“).

    2. Zboží nabízené v e-shopu je obvykle skladem, pokud není uvedeno jinak. V případě, že zboží není skladem, bude zákazník informován o odhadu doby dodání.

    3. Způsoby doručení Zboží může být doručeno následujícími způsoby:

      • Doručení kurýrní službou (např. Česká pošta, Zásilkovna)
      • Osobní odběr na adrese Vražné 198, 74234
      • Doručení na výdejní místo (např. Zásilkovna, Balíkovna)
    4. Cena dopravy Cena dopravy závisí na vybraném způsobu doručení a váze objednávky. Cena bude uvedena při výběru dopravy v objednávkovém procesu. Aktuální cenové podmínky jsou vždy uvedeny na stránkách e-shopu.

    5. Doba dodání

      • Standardní doba dodání je obvykle 2–5 pracovních dnů od potvrzení objednávky (v závislosti na způsobu doručení a dostupnosti zboží).
      • Pokud je zboží na skladě, doručení probíhá obvykle do 2–3 pracovních dnů.
      • V případě výpadku zásob nebo speciálních objednávek může být doba dodání delší. V takovém případě bude zákazník informován.
    6. Odpovědnost za poškození při přepravě Pokud bude zásilka poškozena během přepravy, zákazník je povinen okamžitě informovat kurýrní službu a nás. Zboží bude následně reklamováno a v případě uznání reklamace bude zasláno nové zboží nebo vrácena částka za poškozený produkt.

    7. Zrušení objednávky Zákazník může zrušit objednávku do doby, než dojde k expedici zboží. Pro zrušení objednávky nás prosím kontaktujte na emailové adrese kristajda@seznam.cz nebo telefonním čísle 604211639.

    8. Převzetí zboží Při převzetí zboží je zákazník povinen zkontrolovat stav zásilky a zboží. V případě jakéhokoli poškození zásilky nebo zboží je nutné sepsat zápis o poškození s dopravcem.

    9. Vrácení zboží Pokud zákazník zboží nepoužil, může jej vrátit do 14 dnů od převzetí v souladu s právními předpisy. Zboží musí být vráceno v původním obalu, nepoškozené a bez známek použití.

    10. Reklamace Pokud zboží vykazuje vadu, zákazník má právo na reklamaci v souladu s platnými právními předpisy. Reklamace bude vyřízena v co nejkratší době.

    11. Kontakt Pokud máte jakékoli dotazy ohledně obchodních podmínek nebo objednávky, kontaktujte nás na:

      • Email: kristajda@seznam.cz
      • Telefon: 604211639
      • Sídlo: Vražné 198, 744 01, Česká republika
    • Právo na odstoupení od smlouvy
      Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Lhůta pro odstoupení začíná běžet dnem následujícím po dni převzetí zboží.

    • Lhůta pro vrácení zboží
      Po oznámení odstoupení od smlouvy je kupující povinen vrátit zboží prodávajícímu do 14 dní od odstoupení. Lhůta je považována za dodrženou, pokud je zboží předáno k přepravě nejpozději v poslední den této lhůty.

    • Stav vraceného zboží
      Zboží musí být vráceno nepoškozené, bez známek opotřebení a v původním obalu, pokud je to možné. Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání se zbožím jiným způsobem, než je nutné k seznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

    • Vrácení peněžních prostředků
      Prodávající vrátí kupujícímu všechny platby, které od něho přijal, včetně nákladů na dodání (s výjimkou dodatečných nákladů vzniklých v důsledku kupujícím zvoleného způsobu dodání, který není nejlevnějším nabízeným způsobem) do [NAPŘ. 14 dnů] od obdržení vráceného zboží.